Візитка



Моє педагогічне кредо: «Формування критичного,
 креативного, толерантного мислення – шлях до здорової особистості».
 Здоровий спосіб життя починається зі здорового способу мислення. Ми докладаємо величезних зусиль, намагаючись уникнути стресів, наслідків переїдання і забруднення атмосфери. Але спосіб нашого мислення впливає на здоровя набагато більше, ніж будь-який з цих факторів.
  Більшість людей розуміє, що потрібно тренувати тіло, щоб підтримувати його у гарній, спортивній формі. Але не всі усвідомлюють, що мислення також вимагає зусиль і тренування. Нажаль, навколо безліч прикладів лінивого, недбалого мислення та бездумності.
  Ось чому на порядок денний у всьому світі постає питання про критичне мислення.
 Використання методів та технологій критичного мислення з метою формування у школярів культури здоровя на уроках англійської мови є змістом моєї педагогічної діяльності. Тут я повністю погоджуюсь з твердженням всесвітньовідомого китайського філософа Конфуція, що «навчання без міркування – марна праця».

  Девізом же моєї педагогічної діяльності є гасло: «Навчаючи – учись, навчаючи – твори, у процесі творчості – навчай!» А моїми улюбленими формами навчання учнів є форми творчих завдань та різноманітні інтерактивні  вправи.


    Коротка інформація про  педагогічну діяльність 
     
Приймала участь у:

  • International Conference "Citizenship: A New Ethic For The 21-st Century - The Contribution of eTwinning" (21-23 September, 2016 in Florence, Italy) 
  •      eTwinning Plus Practical Session ( 08.07.2016 р.)

  • Дистанційних курсах "Сервіси Google для вчителів" (06.06 - 30.06.2016 р.)
  • ХХІ-ій  Конвенції Асоціації викладачів англійської мови TESOL-Ukraine "Глобальні зміни в Україні: глобальні зміни у викладанні англійської мови в Україні" (Березень 2016 р.) 
  • Проектах  Європейської освітньої мережі eTwinning Plus "Be KIND", "Let's Give Peace a Chance!", "Healthy Food", "GOTD" (лютий-травень 2016 р.)
  • Ш-ій Міжнародній освітній онлайн конференції "Нові горизонти ІКТ в освіті" та дистанційному курсі "Уміти жити: розвиток навичок ХХІ ст. за допомогою інформаціонних технологій" (жовтень-листопад 2015 р.) 
  • Семінарі-практикумі "Розвиток пізнавальної діяльності учнів" та тренінгу "Шляхи впровадження One Note Online на уроках іноземної мови" (22 жовтня 2015 року);
  • "Teaching English in the 21-st century Webinar Series" (15 жовтня 2015 року);
  •  "2015 Global Collaboration Day"  (17 вересня 2015 року);
  •  вебінарах Macmillan Education: "10 Practical Activities For Exam Success", "In a World of Pure Imagination", "Top Tips for Getting Young Learners Started" (9 вересня 2015 року);
  • Учасниця ІІ Міжнародної освітньої онлайн конференції «Нові горизонти ІКТ в освіті», дистанційних  курсів «Планшети та смартфони в освіті» та «Курсів Google для дистанційного навчання» (2014 р.)
  • Пройшла онлайн курси міжнародної освітньої та ресурсної мережі «Айорн» - Online Course for Global Collaborative Projects for iEARN (вересень-жовтень 2014 р.) 
  • Приймала участь у міжнародній онлайн конференції EDMODOCON 2014. (Серпень 2014 р.)   
  • Учасниця the National Geographic Learning Online Conference 2014 “Preparing Our English Language Students To Be Empowered Global Citizens in the21st century” (Березень 2014 р.)
  • Учасниця освітньої конференція «Навчання англійської мови через     технології - Teaching English with Technology», яка була проведена корпорацією «Майкрософт Україна» та Британською Радою в Україні. овтень 2013 р.)
  • Лауреат обласного конкурсу навчальних проектів за програмою «Intel® Навчання для майбутнього» у номінації «Кращий виховний дослідницький проект 2010» (диплом ІІІ ступеня).
  • Випускниця «Intel® Teach Program Essentials Сourse» (2009 р.) 
  • Учасниця  компанії  європейської мережі шкіл Spring day for Europe 2009”.
  • Член Європейської спільноти вчителів (з 2008 р.)
  • Учасниця Всеукраїнського семінару-практикуму шкіл сприяння здоров’ю (2008 р.)
  • Фіналіст міжнародної конкурсної програми «Партнери в освіті»(2005 р.)
  • Учасниця міжнародного семінару з громадянської освіти за програмою «Партнери в освіті – літні семінари 2005»
  • Учасниця міжнародної освітньої та ресурсної   мережі iEARN (з 2005 р.)
  • Регіональний фіналіст Міжнародної конкурсної програми «За досягнення у викладанні» (2004, 2005 рр.)
  • Автор статтей,  розробок уроків та позаурочних заходів для газети-тижневика для вчителів  English, «Методичного порталу» та порталу видавництва британських підручників «Орфей-Україна»
  • Автор методичних розробок «Використання технологій та методологій критичного мислення в процесі формування у школярів культури здоров’я засобами англійської мови» та «Створення оптимального освітнього середовища для виховання та навчання здорової особистості на уроці англійської мови» та деяких інших.
  • Соавтор методичної розробки “Improving the Learning Process Participating in Global Teenager Project” для iEARN.
  • Приймаю участь в апробації шкільних підручників з англійської мови та у проведенні  моніторингів якості освіти з англійської мови.
  • Займаюся пропагандою передового педагогічного досвіду.
  •  Керівник секції «Англійська мова»  учнівського наукового товариства «Росток» НВО №31 міста Кіровограда та входжу до складу міської творчої групи вчителів іноземної мови «Нові інформаційні технології у навчанні іноземної мови як засіб підвищення ефективності уроку» (з 2013 р.)






  Одним із моїх життєвих кредо стало відоме англійське прислів'я "Art is long,  life is short" - "Вік живи, вік учись"Щоб йти у ногу з часом та для зростання рівня моєї професійної компетентності,  навчаюсь упродовж всього мого життя. З цією метою приймаю участь у багатьох онлайн конференціях, семінарах та вебінарах та у навчанні на міжнародних масових відкритих онлайн-курсах Coursera, які світова спільнота вважає "сучасним освітнім трендом". Зокрема, я пройшла навчання наступних МООК на Coursera:
·  “K-12 Blended & Online Learning” (University System of Georgia);

·       “Learning to Teach Online” (UNSW Australia);

·  “Assessment and Teaching of 21st Century Skills" (University Of Melbourne);   

·  “Emerging Trends & Technologies in the Virtual K-12 Classroom” (University of California, Irvine).
Участь у подібного роду заходах дає чудову можливість ознайомитися із зарубіжними методиками викладання з використанням ІКТ та оцінити свій загальний рівень в наслідок проходження сертифікації.




















































































































                                




Немає коментарів:

Дописати коментар